miercuri, 11 martie 2015

Hei , este  miercuri seara , si m-am gandit sa postea ceva ,dupa cum stiti ,Violetta 3 este reluare , dar nu mai este mult pana cand  episoadele vor continua .Una din partile proaste este ca in Spania sunt 6 sezoane , dar în Romania sunt doar 3 sezoane .
M-am gandit putin la stilul Martinei Stoessel , ea poarta tocuri , absolut în fiecare zii .Ea ne spune ,, Ador tocurile , mereu port tocuri .Rar ma puteti vedea fara tocuri " ne da si un sfat  ,,  Eu port mereu tocuri , dar va spun ca cel  mai  mult trebuie sa apreciati singuri tinuta voastra , cel mai bine este sa aveti un look unic , care sa va defineasca ,
Jorge Blanco , de exemplu , el poarta blugi , niciodata nu îl vom vedea fara blugi !  Este casatorit si are doi copii . O fata de 9 sau 10 ani , si un baietel de 2 sau 3 ani .
Asta înseamna ca lookul lui nu trebuie sa fie îndraznet , desi este  din mexic .  :-)
Candelaria Molfese , cam pe la adolestenta ere gen punk , un fel de spirit punk , ea ne spune ,, Mereu am vrut un look cat mai nou , mai unic , deosebit  .Dar  stiu ca în adancul sufletului meu  a mai ramas ceva hipi ,desi acum am aproape 21 de ani , am ramas la acelasi look .
Mercedes Lambre  ne raspunde la o intrebare la inrerviu ,, Crezi ca ai lucruri în comun cu Ludmilla ? " .Ea ne raspunde ,, Am cateva lucruri in comun cu Ludmilla , dar stilul meu de viata este diferit de al ei , ea nu poate traii fara ,, glamurr" , însa eu ma trezesc dimineata cu cearcane la ochi , si nu încep sa ma dau cu toate cremele , sau un alt lucru este  ca ea nu se concentreaza pe ea insusii , cat se concentreaza sa îi distruga pe ceilalti , eu încerc sa ma perfectionez întai pe mine , si dupa aceea ma uit la defectele celorlalti , siîncerc sa îi îndrept si pe ei .
Ne vedem maine , cam pe la ora 19 :00 --> 21 :00  .
Va pup si va iubesc pe totii !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu