sâmbătă, 20 iunie 2015

Va fi si sezonul 4 al serialului Violetta? Ce spune Tini

martina violetta 1
Indragitele personaje din serialul Violetta au crescut… Inclusiv Violetta, popularul personal interpretat de Martina Stoessel. La 17 ani, vedeta confirma ca nu va mai fi o a patra serie pentru serialul Violetta.
“Nu stiu cum se va termina serialul. Dar nu vom merge mai departe. Va mai fi un turneu, dar nu si al patrulea sezon”, a declarat Martina in emisiunea “Stai Catalina”.
In plus, Martina a povestit cum a fost sa se reintalneasca cu colegii ei de la colegiul Martín y Omar de San Isidro si de excursia de absolvire la Cancun, alaturi de acestia. “Am redevenit o fata normala de 17 ani. A fost cea mai frumoasa excursie din viata mea. M-am simtit ca o fata obisnuita, care nu trebuie sa dea autografe sau fotografii fanilor. Ii cunosc pe prietenii mei de la 3 ani. Pentru ei nu sunt Violetta, sunt Tini: dezordonata, aiurita. Imi spun ca atunci cand se uita la mine, la televizor, o vad pe fetita de 10 ani care dansa pe holurile colegiului. Excursia asta mi-a facut foarte bine pentru ca mi-a limpezit mintea.”
Faptul ca nu va mai fi sezonul 4 din serialul Violetta a fost confirmat indirect si de Clara Alonso, interpreta lui Angie, care a mentionat-o pe Martina Stoessel intr-un post pe o retea de socializare, cu mesajul: “Imi va fi atat de dor de tine, Tini!”. Raspunsul a venit imediat de la Martina Stoessel: “Si mie imi va fi dor de tine! Te iubesc mult!”.
Voi cum credeti ca se va termina serialul Violetta? Si, cel mai important, credeti ca Violetta si Leon vor ramane impreuna?
martina violetta 12 martina violetta 1 martina violetta 2 martina violetta 3